Minigolf, stadsvandring och fotboll!

I onsdags blev det minigolfpremiär för säsongen. Vi i vårt "onsdagsgäng" tog en runda i Hedlundaparken och det gick sisådär men det var en himla trevlig kväll ändå.
 
                                
Det blev förståss en välförtjänt glass efter rundan.
 
Idag är det fredag och vi har haft avdelningdag på jobbet. Dagen avslutades med stadsvandring runt Umeå i ösregn.
 
Kollegorna gömmer sig under paraplyerna på stadsvandringen
 
 Efter den blöta stadsvandringen var vi några få som letade oss ut till Olearys ocj såg EM-matchen.
Vid 20.30 ikväll var jag hemma igen och nu har jag lagt mig under täcket i soffan och slappar.
Jag minns inte senast som jag hade en ensam helg här i Umeå, men det är några månader sedan. Därför känns det faktiskt ganska skönt att bara ta det lugnt ikväll, framförallt längtar jag till sovmorgon imorgon då jag ligger efter med sömnen enormt mycket.
 
Men hela denna helg är inte oplanerad, på söndag ska jag ut och kolla på älgar med "onsdagsgänget", Yes, det är sånt som man gör här i Norrland regniga söndagar...
 
Nu: kolla på Polar price award





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?