Sammanfattning april

Det blev verkligen inte mycket bloggande i april så jag tänkte ta igen det nu.
Den 15 april åkte jag ner till Fränsta för att lägga om till sommardäck på bilen. Bilder från den helgen kommer här.
 
På promenad med utsikt över Vikbron och Fränsta
 
Byforsen
 
Torpsjön
 
 
 
  
Byforsen
 
Innan jag åkte hem till Umeå så hann vi med ett besök på Leos Lekland, alltid lika roligt att leka där.
  
 
I bollhavet
 
Den 22 april besökte jag Skellefteå och hann träffa nästan alla mina vänner där vilket jag hade sett fram emot länge. Här är bilderna från helgen i Skellefteå
 
På lördagkväll gick Jessica, Fredrik och jag ut och käkade god mat på Bryggargatan
Jessica och Fredrik nördar ner sig i stenar innan middagen
 
  
3-rätters på Bryggargatan och det var sjukt gott.
 
Senare på kvällen blev det tre timmar på Bryggs dansgolv, fantastiskt roligt som alltid!
 
Helgen i Skellefteå avslutades på Allstars för att se hockeyfinalen i SHL, en match som inte gick som vi hade hoppats...
 
Förra veckan var jag på damernas SM-final i basket här i Umeå. Himla spännade match och vilket drag det är på basketmatcher! Även om just den här matchen gick bra för Umeås damer så blev det tyvärr inget guld denna säsong. Men jag ser fram emot att följa dem nästa säsong.
 
Udominate mot Luleå
 
Förra helgen var jag ner till Fränsta igen och firade Valborg, men det besöket får en helt eget inlägg en annan dag.
 
Nu: kvällsfika
 
 
 
 
 
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?