Vecka 41

Det är fredagkväll och jag kom hem från gymmet för en liten stund sen. Tog en dusch och nu ligger jag i soffan under täcket och slökollar på Idol. Till er som inte läst mitt förra inlägg så kan jag berätta att jag avskyr fredagkvällar som denna. Sällskap efterlyses!

Den här veckan har det inte hänt så mycket. Jag har haft ont i nacken vilket har gjort att jag inte kunnat träna så ofta som jag velat. I onsdags var "onsdagsgänget " här hos mig och fikade. Jag fick chans att baka för första gången på länge, blev halvt misslyckat men det gick att äta ändå.

Onsdagsgänget redo för Bonde söker Fru-tittande.

Imorgon är det lördag och det enda jag har inplanerat är födelsedagsfirande hos en kompis. Ser fram emot det enormt mycket.

Som tur är så är det här den sista oplanerade helgen på flera veckor. De kommande helgerna har jag massa roligt inplanerat. Men andra ord kommer det här vara det sista "tycka synd om-inlägget" på några veckor.

Nu: äta en morot






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?