Februari, minigolf och Mello!

Det har gått en hel månad sedan jag uppdaterade bloggen. Varför?!

För att januari var deprimerande med för mycket jobb, gråa dagar, tråkiga och jobbiga nyheter, energilöshet och stress. Nej, januari var verkligen ingen bra månad och därför orkade jag inte blogga heller.

Men nu är februari här och jag har fått tillbaka min energi, dagarna blir längre och jag har så himla mycket roligt att se fram emot. Känns som jag är tillbaka efter en liten svacka.

Jag har hittat tillbaka till träningen, tränar hårt på gymmet och simmar flera gånger i veckan, snart börjar jag även med fortsättningskursen i crawl.

Samtidigt försöker jag roa mig, tjejerna i onsdagsgänget gör livet här roligare och vi försöker hitta på olika saker varje vecka. Förra veckan spelade vi minigolf på Olearys och igår hade vi Mellokväll med sällskapsspel. På onsdag ska vi på basket.


Jag gick all-in på gårdagens Mellokväll med krusat hår och rosa smink och accessoarer.

Den här våren ser jag fram mot flera roliga saker, kommer bli en hel del resande till Stockholm i jobbet. Den kommande månaden har jag även resor till Skellefteå, Linköping och Jönköping inplanerad.


Efter min negativa inställning till år 2017 så känns det nu som att året faktiskt kan bli ganska roligt. Jag är hoppfull!
Och ja, jag ska bli bättre på att blogga fr.o.m nu.

Nu: sova






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?