Juni, kyla och annat

Nu har det återigen gått alldeles för lång tid sedan jag bloggade. Då jag gjort väldigt mycket de senaste veckorna så delar jag upp bilderna från juni på flera inlägg.


Juni har varit solig men extremt kall, vilket har gjort att jag inte varit ute lika mycket som jag brukar. Men några utflykter har jag varit på.
I mitten av juni var jag och mitt lilla tjejgäng här i Umeå på bilbingo. En liten vinst till Carole blev det, i övrigt var det fikapausen som uppskattades mest.

Jag har även haft besök av Lisa en helg. Hon såg Håkan Hellström men inte jag vilket jag ångrar rejält. Men sista låten fick jag i alla fall uppleva från utsidan.

Det har blivit en del kvällar med kollegor och andra kvällar med Onsdagsgänget.

Födelsedagsfika hos Sara, jordgubbar på Karolinas balkong och Quiz med Onsdagsgänget på Harriets. Många trevliga kvällar.

Det har även varit Midsommar och Stadsfest i Skellefteå men de får helt egna blogginlägg






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?