Tears never dry...

Jag har funderat på om jag ska skriva ett långt och känslosamt inlägg eller om jag ens ska skriva något alls.


Men att skriva ett långt, känslosamt inlägg känns jobbigt och att inte skriva något alls känns fel.

Så jag har bestämt mig för att skriva ett kort (och kanske lite känslosamt) inlägg.

När jag har fått frågan vilken person som är min största förebild så har jag alltid svarat snabbt och utan tvekan: min mormor 

Mormor är den mest generösa person jag träffat. Hon såg alltid till att sin omgivning hade det bra och satte alltid sig själv i sista hand. Mormor passade alltid upp alla andra utan att klaga. Hon var godhjärtad, osjälvisk, generös och omtänksam.

I måndags lämnade hon detta jordeliv och jag känner en enorm saknad.

Kommer inte bara sakna henne utan även hennes galet goda kanelbullar och supergoda köttfärssås. Gissar att mormor bjuder alla i himlen på stort bullkalas just nu.



Jag och Marie med mormor och morfar i Ljungaverk i slutet av 80-talet


(Texten kommer från Ed Sheerans låt "Supermarket Flowers")



 Anonym

Det låter som att du beskriver dig själv, för du är en av de mest generösa jag känner och sätter alltid alla i första hand! Nu är det dax att du hamnar i första hand!!! Ta hand om dig Silwer! Kram



URL:



 Maud

Kära moster Eivor - jag har många fina minnen. Förstår precis hur du menar. Allt gott till dej och hela familjen!



URL:



 Annki

Så fint du skrivit Sofie om din mormor! Jag känner som du. Hon var så godhjärtad och omtänksam. Saknaden är stor!
Men tron på en återsendetsdag bär oss alla!
Kram från mamma.



URL:






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?