Kossor och träning

Efter en rastlös fredagkväll så åkte jag på en liten utflykt på lördagförmiddag. Klockan 10 mötte jag upp Carole och hennes kompis och vi tog en cykeltur ut till en bondgård där det var dags för kosläpp. Jag hade aldrig varit på det förrut och hade ganska låga förväntningar. Men det var faktiskt ganska trevligt. Det blev några timmar i solen, fika och klappande av djur där på gården


Och kosläpp var ju himla populärt, sjukt mycket folk på plats.


Lördageftermiddag försökte jag njuta i solen och jag tog flera långa promenader.
På kvällen tog jag en tur runt stan och vid Nydalasjön bjöds det på en vacker solnedgång 

Även i söndags sken solen så jag försökte att vara ute så mycket jag bara kunde, flera promenader och ett gympass hann jag med.


Idag är det tisdag och det är röd dag på torsdag, planen är att jag ska träna hårt på min lediga dag.

Nu: Slappa i soffan 






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?