Stockholm, Idol och familjeweekend

Förra veckan var det fullt upp. Jag var i Stockholm hela veckan. Först var jag på utbildning i Sigtuna i 3 dagar. Jag slutförde äntligen Controllerutbildningen efter att ha kämpat med den parallellt med mitt arbetet så nu är jag diplomerad controller.... typ.

Jag stannade kvar i Sthlm några extra dagar. Hela familjen tog en weekend i Sthlm. Vi firade Stina som har fyllt 1 år och Gabbe och Larry som också fyllt år.

Dessutom hade vi köpt biljetter till Idol så på fredagkvällen var vi på den livesändningen. Här kommer bilder från min vecka i huvudstaden.

Väldigt mysigt i Sigtuna.

Idol live i Spånga i fredags.


Vi hann även med lite shopping och vi hade tur att få se NKs julskyltning som hade premiär den helgen, julstämningen började genast infinna sig.


Den här veckan har varit en vanlig arbetsvecka. Och den här helgen ska jag ha fullt fokus på att julpynta min lägenhet. Äntligen börjar den bästa tiden på hela året.

Men ikväll blir det en tidig kväll. Fick endast 3 timmars sömn I natt då det regnade och stormade utanför mitt fönster så jag inte kunde sova. Ligger nu i soffan och halvsover och ser fram emot sovmorgon imorgon.






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?