Lugn helg!

Det är fredagkväll och jag har en oplanerad helg framför mig. Sedan jag flyttade den 1 september så har jag haft besök av vänner och familj exakt varje helg. Sex helger i rad har jag haft sällskap och det har varit otroligt roligt, gillar ju inte att vara ensam så det är bra att så många velat hälsa på.

Men det ska bli skönt med en lugn helg. Jag ska njuta i höstvädret, träna och rensa förrådet. På söndag ska jag till kompis på födelsedagsfika.

I veckan fick jag väggarna ommålade hemma så nu är det dags att börja köpa tavlor. Annars känns det som jag kommit helt i ordning här hemma, allt är på plats och jag kommer byta ut några möbler eftersom men det är ingen brådska med det. Fortfarande så enormt tacksam för denna lägenhet och kan inte riktigt förstå att jag faktiskt bor här.

Nu: slapp i soffan 






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?