Så här bor jag just nu

Jag tror det var i maj som jag utlovade bilder från mitt lilla rum som jag hyr här i Järfälla. Eftersom jag just nu är väldigt "inredningsfixerad" så tänkte jag att det är väl på tiden att jag lägger ut några bilder från mitt rum nu, så får ni ett smakprov på hur min kommande lägenhet kommer att inredas.
 
 
FÖRE
Jag bad min hyresvärd tömma rummet helt på inredning när jag flyttade in i april, så därför var det ganska tråkigt när jag flyttade in.
 
 
EFTER
Vitt och rosa fick det bli i mitt lilla rum och jag trivs ganska bra med det.
 
 
 
 
 


 AnnaSmyckeform

Jättemysigt! Jag gillar verkligen den romantiska biten. Ska romatisera vårt sovrum tänkte jag med lite trevliga gardiner, så att det känns lite hotelligt :)



URL: http://www.annasmyckeform.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?