En vanlig dag... kanske..

Idag ska jag försöka ha en "vanlig" dag, utan att bli hindrad av min onda fot. Dagen börjar lugnt med Alpina-VM i soffan. Tro det eller ej men jag är faktiskt lite sportintresserad och under vintern följar jag mer än gärna alla alpina tävlingar, och idag börjar alltså VM, perfekt då jag är sjukskriven större delen av februari och kommer kunna se alla tävlingar. Yeey!
 
Jag tänker även ta en tur till Birsta city, då med buss förstås. Det blir en utmaning. Idag tog jag en promenad, utan kryckor, runt parkeringen här utanför. Promenaden varade i 10 minuter och efter halva tiden kändes vaden väldigt spänd och hela benet värkte. Det kommer alltså inte bli någon lång shoppingrunda, men jag behöver en ny ryggsäck till all min packning. Jag får se shoppingturen som träning. Gissar att jag måste vila resten av kvällen sen...
 
Jag är fortfarande tveksam till hur bussresan norr ut ska gå, men jag hoppas jag ska klara av resan innan fredag iallafall. 
 
Nu: Frukost!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?