Girls just wanna have fun!

Jag hade peppat, laddat och längtat länge efter att få damma av mina skor och ställa mig på dansgolvet igen. Igår samlades vi, käkade tacos och skvallrade innan det var dax att gå ut på Verandan. Jag dammade inte bara av mina skor, jag letade även fram min kamera som har legat undangömd hela vintern. Det blev en hel del foton tagna under kvällen... En rolig och helt galen kväll blev det... och Ja, det gick väldigt bra att dansa också!
 
 
 
 
 
 
 
Utan tvekan gjorde Lisa, Malin, Jessica och jag Vernadan lite snyggare igår!


 AnnaSmyckeform

Du passar så himla bra i din nya korta frisyr! Jättesnyggt :)
Kram!

Svar: Tack Anna! Jag trivs himla bra i den, även fast jag själv aldrig får till det så bra som frisören får det....
Sofie Silwer



URL: http://www.annasmyckeform.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?