"...I will never forget the moment, the moment, I will never forget this night we sing, we sing: Oh-oh, oh-oh, oh-oh, oh-woh...!"

Musik är ju ett av mina största intressen.
I somras hade jag som mål att gå på Gröna Lunds alla konserter. Jag var på många men inte på alla tyvärr.
3 doors Down, Wu Tang, Magnus Uggla, Whitesnake... var några som jag såg
Men det var två konserter som skillde sig från mängden, två konserter som verkligen blev en upplevelse.
 
Den konsert som jag aldrig kommer att glömma, som verkligen var en upplevelse och som har hamnat som nr.1 på listan över bästa konserter jag någonsin varit på är utan tvekan
30 Seconds to Mars
Jag hade inte lyssnat på deras musik tidigare och hade inga förväntningar innan konserten (ville bara se Jared Leto), men shit så himla bra konsert det var. Obeskrevligt vilken stämning, vilka hängivna fans detta band har och vilken enorm närvaro och kontakt bandet hade med publiken. Om jag någonsin får chans att se 30 seconds to Mars igen så ska jag försöka göra det, för det var en magisk stämning.
 
 
 
 
Jared Leto, sångare i 30 Seconds to Mars
 
Jag kollar ofta in denna musikvideo för att återfå konsertkänslan från i somras. Delar av denna video är inspelad under konserten på Grönan. Höj volymen och kolla in denna video! Ni kanske förstår vad jag menar med häftig stämning...
 
Bilder från den andra minnesvärda konserten kommer imorgon...





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?