Stockholm, Spa, shopping och sol!

Min semester är i full gång, har varit ledig i en vecka nu och tycker att jag hunnit mycket.
I måndags flög jag och Malin till Stockholm. Vi hann otroligt mycket på 3 dagar. Finlandskryssning och shopping är docl det vi tillbringat den mesta av vår tid på
 
 
p
 
 
 
 
 
 
 
I onsdags åkte Malin hem men jag är kvar i Stockholm över helgen. Så igår fick jag chansen att träffa Ida, en kompis sedan Grönantiden. Hon bjöd på god middag och en skön sängplats. Alltid lika trevligt att sitta och prata med henne. 
 
Idag mötte jag upp en kompis från Skellefteå och vi valde att gå på Grönan så här på sommarens varmaste dag. Min kära vän Emelie fixade VIP-åkband till oss så vi kunde åka allt... och det gjorde vi! Insane, spökhuset och Eclipse var alla lika gruvsamma innan men det är alltid samma kick efteråt när man landar på trygg mark
 
Innan jag mötte upp Reema passade jag på att sitta på bryggan utanför Grönan och njuta i solen 
 
Hann även träffa min gamla Grönankollega Emelie i några minuter, galet roligt då det var ett år sedan vi sågs senast. Efter Grönan åkte vi in till Vapiano och käkade pizza och vid 21.30 så var jag tillbaka på det Vandrarhem som jag ska sova på de kommande nätterna.
 
Det ska fortsätta att vara strålande sol och 30 grader varmt här i Sthlm så planen är nu att sola, bada och träffa kompisar innan jag drar hem till Skellefteå på söndag.
 
Nu: försöka att sova i denna värme...





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?