Den där veckan innan jul...

December börjar lida mot sitt slut, ja hela året börjar ju lida mot slutet också.

Innan jag skriver om julfirandet hemma i Fränsta så måste jag dela med mig av lite bilder från veckan innan jul.

Festgruppen på jobbet

En vecka innan jul hade vi julavslutning med jobbet och jag som ägnat hela december åt bakning tog med mig massa godsaker som jag bjöd på.


Samma dag körde jag upp till Skellefteå för Julmys och julavslutning med kompisarna där. Det blev en kombinerad julbrunch och "Hejdå-brunch" för Reema som flyttar från Skellefteå.

Himla mysig söndagsbrunch på Brygg med Jessica, Lisa och Reema på 4.e advent. 


Några dagar innan julafton hade vi även julavslutning med onsdagsgänget här i Umeå. Blev inte så många bilder tagna men fick en bild på Sara fantastiska fikabordet


Många julavslutningar blev det den veckan men trots det hann jag även jobba över 12 timmar samma vecka. Ja som vanligt har veckorna innan jul varit de stressigaste på hela året och det märker jag resultatet av idag. Jag är totalt slutkörd och vill bara sova.


Men först ska jag fira nyår! 






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?