"...det är tid att leva Livet, full av energi...."

I helgen var jag ner till Sundsvall och firade Isabella som hade 10-årskalas. Som vanligt var det full fart från morgon till kväll och mycket lekande. Bilder från helgen kommer här.
 
Min systerdotter Isabella redo att fira sin 10-årsdag
 
Kalas i Discorummet- Bella, Gabbe och jag
 
 
På lördag blev det alltså en heldag på Leos Lekland med kalas och massa lekande
På söndagen hade Gabbe fotbollsmatch och Bella friidrottsträning
 
Gabbe på fotbollsplanen
 
Under tiden som Bellade tränade var min tanke att träna men Gabbe, Marie och jag roade oss i stället i detta utegym/lekpark. Inte så smickrande bilder kanske men roligt hade vi...
 
 
Alltid lika roligt att hänga med syrran och hennes barn.... :)
 
 
Innan jag åkte hem till Umeå igen så hann jag spela lite basket och tennis med ungarna också.
 
Jag har skrivit det tidigare men jag älskar verkligen att köra hem genom Norrland sena sommarkvällar. Att köra genom Höga kusten i solnedgången är magiskt och jag vill helst stanna vid varje p-ficka och fotografera bergen, vattnet och himlen. Jag gjorde några försök att ta bilder genom rutan, det gick så där... Tur att det kommer fler sommarkvällar då jag får köra genom Norrland
 

 
 
 
En rolig och lekfull helg och nu väntar ytterligare en rolig helg. Mer om det i nästa inlägg!
 
Nu: fixa en lunchlåda
 
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?