Skellefteå, Laleh och dunderförkylning!

Förra helgen drog jag upp till Skellefteå. Hade världens mysigaste helg där, trots en rejäl förkylning och viss energilöshet.

På fredagkväll när jag kom fram till Skellefteå mötte jag upp Jessica, tillsammans med Frida hade vi fredagsmys med god mat och Idol tittande.

På lördag hängde jag med Lisa innan det var dags för Lalehs konsert. Vi plockade upp Sofie och drog till Arenan på kvällen där Laleh levererade en fantastisk spelning

Laleh hade med sig en hel stråkorkester på scenen vilket gjorde hela spelningen väldigt mäktig, intim och känslofylld.

Efter spelningen drog vi ner på stan och drack alkoholfria drinkar.

Frida och Sofie på Bryggar

På söndag var det äntligen dags att inta världens bästa brunch på Brygg Café. Lisa och jag började dagen på bästa sätt.

Bästa brunchen som sagt, jag har marknadsfört Brygg Café tidigare men det är värt att säga igen: Ät deras söndagsbrunch om du har möjlighet, så värt det!
På söndagseftermiddagen lämnade jag Skellefteå och körde till Umeå.

Nu: äta en lussekatt






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?