Del 4- Skellefteå, Umeå och Sundsvall

Söndag den 7 augusti bilade vi från Västkusten till Sundsvall. På måndagen fortsatte jag mina resa norrut och tisdag den 9 augusti var jag framme i Skellefteå
 
På tisdagkväll var det dags för Brygg CC sista tisdagsclub och självklart stod Sofie och jag på dansgolvet hela kvällen.
 
Sofie överraskade mig med denna pärlplatta, hur häftig är den inte?!
 
På torsdagen åkte jag och Jessica på en dagsutflykt och sökte Geocache i Burträsk
 
Letade och letade men hittade bara tre styckna...
 
På fredagen drog jag och Marcus ner till Umeå och kollade på hockey. Björklöven-Skellefteå AIK hade träningsmatch, vilket brukar vara himla populära matcher. SAIK vann denna match.
 
På lördagen var jag tillbaka i Skellefteå och Frida bjöd på god plockmat den kvällen. Senare drog Sofie och jag ut på Brygg CC (igen) och dansade bort natten som vanligt...
 
På måndagen började jag köra söderut igen, nämligen till Sundsvall.
 
Tisdagen den 16 augusti fyllde jag 34 år. Den morgonen blev jag väckt av Bella och Gabbe som kom med tårta till mig
 
 
På dagen var jag barnvakt och vi ägnade dagen åt att spela fotboll, Twister och käka glass.
På kvällen kom även mamma och pappa till Sundsvall och som vanligt firade jag födelsedagen med att äta kräftor. Det blev ingen tårta i år men cheesecake funkade lika bra det.
 
Senare på kvällen åkte jag till Fränsta och där spelade vi bland annat lite basket...
 
 
På torsdag lämnade jag Fränsta och drog ner till Stockholm. Mer om det skriver jag imorgon!
 
Nu: äta ägg!

 
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?