Det är dags för fredags...

Äntligen fredag!
Visst är fredag veckans bästa dag?! Man vaknar med ett leende, stämningen på jobbet är på topp och på fredagkvällar kan man ta det lugnt och slappa i soffan med gott samvete
 
Just denna fredag började redan klockan 5.00 imorse. Jag hoppade då i träningskläderna och sprang över vägen till gymmet. Körde ett benpass i timma innan jag hem och intog frukost. Efter kl. 7 cyklade jag in till jobbet och hade faktiskt en ganska lugn dag på jobbet, himla skönt då jag har haft flera väldigt intensiva veckor på jobbet.
Direkt efter jobbet gick jag och Elina till simhallen och simmade i 45 minuter, härligt att avsluta en arbetsvecka på simhallen.
 
Den här fredagkvällen har jag inget planerat, har tänt alla ljus i lägenheten, tagit på mig myskläder och ligger i soffan. Gissar att det blir en tidig kväll
 
 
Imorgon får jag besök från Skellefteå. Sofie kommer och underhåller mig i helgen, ser fram emot det enormt mycket!
 
Nu: slötitta på Idol och äta nötter.
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?