Senaste nytt!

Jag har varit dålig på att uppdatera så det är dags att sammanfatta de senaste veckorna.
 
Sedan jag kom tillbaka till Umeå efter semestern så har jag ju som vanligt hunnit göra en hel del, lite bilder från senaste månaden bjuder jag på här.
 
Veckan efter att jag kom hem till Umeå var jag ut på Pinchos med Onsdagsgänget, de överraskade mig fina försenade födelsedagspresenter. Pinchos rekommenderas varmt, god mat och annorlunda koncept.
 
I slutet av augusti åkte jag upp till Skellefteå en helg, tömde min lägenhet på möbler och avslutade lördagen med en natt på dansgolvet.
 
 
Förra veckan åkte vi ett litet gäng till Mickelsträsk och kollade på deras djur. Kameler och lamor i Norrland hade jag inte väntat mig men det var just det som fanns på den gården. En trevlig dag i ett höstkallt Norrland.
 
 Efter ett träningsuppehåll på nästan två månader så har jag äntligen kommit igång med träningen igen, vilket känns himla skönt. Helt nytt gym och ny energi gör att jag är peppad för hösten. Jag har dessutom börjat en crawlkurs så det blir en hel del simmande under veckorna.
 
På Tentongym
 
Så, vad har jag haft för mig den här senaste veckan då? Förutom att det har varit extremt stressigt på jobbet så har jag ändå hunnit med lite annat efter jobbet.
I tisdags drog jag upp till Skellefteå och städade ut min lägenhet på Prästvägen. Kändes tråkigt och lite vemodigt att jag för första gången på 12 år inte har något boende i Skellefteå. Tänk att planen bara var att stanna i Skellefteå i 3 år men att det blev hela 12 år. Men nu är alltså min tid i Skellefteå helt förbi och jag har lämnat tillbaka nycklarna.
På onsdagmorgon körde jag ner till Umeå igen i en vacker soluppgång
 
Igår var det fredag och jag fick besök av Marcus från Skellefteå, vi drog in till Harriets och åt middag, tyvärr missade jag att ta bild på maten men en bild på bordsdekorationen fångade jag på bild i alla fall.
 
Idag hade jag inget planerat så på förmiddagen gick jag till I20-området och kollade in hinderbanan "Toughest"
En 8 km lång bana med totalt 40 hinder att ta sig över. Jag hade aldrig sett det tidigare men har hört mycket om det. När jag kom dit tänkte jag att det där skulle vara helt omöjligt för mig att klara, men några timmar senare när jag hade stått och tittat på alla som kämpat sig i genom så började även jag bli sugen på att testa. Det verkar så himla roligt och alla var så peppade och hjälpte varandra hela tiden. Så det slutade med att jag har bestämt mig för att genomföra Toughest nästa år. Så ikväll började träningen inför denna hinderbanan, ett hårt armpass på gymmet fick det bli ikväll.
 
Nu ligger jag i soffan och tar det lugnt. I morgon är det söndag och på mitt schema står det tvättning, promenad med Elina och crawlkurs på kvällen.
 
En lugn och skön helg helt enkelt.
 
Nu: sova
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?