December!

Sammanfattning december 2017, mycket har jag hunnit göra. Allt från babyshower för vänner till att se artister under Musikhjälpen.
December har varit ovanligt lugn för min del så jag känner att jag för en gång skull ha kunnat ta det lugnt och njuta av julstämningen.
Här kommer bilder från min december.


Babyshower för Sara och Jonas hemma hos mig den 10 december.





Helgen den 3e advent hade jag besök av Jessica från Skellefteå. Vi kollade läget på Musikhjälpen, käkade på Pinchos, spaade på Navet och spelade shuffleboard på Olearys. En perfekt helg för att samla energi sista arbetsveckan innan julledigheten.





Sista veckan innan jul passade jag på att flexa ut tidigare från jobbet så att jag hann baka och slå in julklapparna till julafton.

Nu är julafton förbi och jag gör ett eget inlägg från den dagen imorgon.

Nu: Filmtajm! 






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?