Fränsta, familj och julafton!

2016 är förbi men jag har ju inte sammanfattat min julhelg än så gör det här och nu.


22 december körde jag ner till Fränsta för att fira jul. Som vanligt blev det en helg fylld med mat, godis, sällskapsspel och soffmys.

Dagen innan julafton blev det mest fix och pyntade hemma. Vi valde även att hoppa över julkonserten i Torps kyrka på kvällen, var hemma och kollade på uppesittarkvällen i stället.


På julafton kom syster med familj och jag fick rycka ut som jultomte hos Maries kompis. Men det blev en mysig julafton med lite för mycket god mat.

 

Som sagt, en mysig jul som tyvärr var lite för kort i år. 27 december åkte jag hem till Umeå igen och jobbade ett par dagar innan det var dags att dra till Skellefteå och säga Hej då till 2016.


Mer om nyår kommer i nästa inlägg.

Nu: diska






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?