Skellefteå, vänner och nyårsafton!

I lördags var det alltså nyårsafton och jag bestämde för länge sedan att jag skulle säga Hej då till 2016 i Skellefteå.

Men på fredagen kände jag mig så trött och sliten efter några dagar på jobbet så jag övervägde faktiskt att stanna i Umeå och fira nyårsafton ensam.
Men jag blev övertalad att åka upp till Skellefteå med löfte om att jag inte behövde hjälpa till att fixa maten. 
Så på lördag eftermiddag hoppade jag i paljettklänningen och lockade håret och körde sedan till Skellefteå.
Medan Jessica och Frida fixade middagen satt jag på en stol och gäspade.

Det blev en väldigt lugn kväll, god mat, sällskapsspel och alkoholfritt bubbel hela kvällen. Mycket trevligt även om jag var väldigt opeppad.


Nu: sova!






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?