Eurovision, träning och lugn

Efter en lugn helg utan några större planer så kom plötsligt en ny vecka också utan planer och det känns faktiskt himla skönt,


I lördags träffade jag tjejerna i Onsdagsgänget med deras respektive. Vi käkade en god middag på stan för att sedan titta på Eurovision hemma hos Sara. Även om fel låt vann så hade vi en himla trevlig kväll.

Förutom det så har jag mest tränat hela helgen. Det blev flera långpromenader, flera besök på gymmet och en sväng till simhallen. Vädret har varit helt okej i helgen, inte särskilt varmt men soligt så jag har försökt vara ute mycket.

På lördag tog jag äntligen tag i att rensa i garderoberna också så nu är alla vinterkläder bortstädade.

Förra veckan var sista gången på crawl-kursen och då vi i Onsdagsgänget träffades så ofta förra veckan så har vi valt att inte ses imorgon. Det innebär att jag inte har något planerat på kvällarna på hela veckan. Därför fokusera jag på träning på kvällarna, det blir powerwalks, gym och simning.

Även om jag älskar att ha saker inplanerade så känns det så skönt att bara göra vad jag vill på kvällarna nu.

Nu: Slappa i soffan 






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?