Stockholm, utbildning och Kungsträdgården!

Den 1 maj hoppade jag på tåget i Sundsvall och åkte ner till Stockholm. I Stockholm var det sommarvärme och strålande sol hela veckan, som jag tillbringade i "skolbänken" på Lidingö.


Utbildningen var förlagd på Högberga Gård, otroligt vackert. Men det var tre intensiva dagar så det blev långa dagar med många intressanta föreläsare.


På torsdagkväll hann jag åka in till City en sväng och självklart passade jag på att kolla på Körsbergsblommorna i Kungsträdgården

Innan jag hoppade på tåget upp till Sundsvall på fredagkväll hann jag gå en sväng på Drottninggatan där det fortfarande fanns spår efter attacken för en månad sedan. Mötte även upp Fredrik för en snabb middag vid kajkanten.


Fantastiska dagar i huvudstaden och som vanligt börjar mina tankar: Varför bor jag i Umeå när jag trivs bäst i Stockholm?!






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?