Senaste veckorna...

Hösten springer förbi och jag har fullbokat schema varje dag känns det som.

De senaste två veckorna har känts ganska stressiga. Haft många kompisar på besök då de är nyfikna på lägenheten. Förra helgen var Frida och Stella här och jag fick följa med dem på ponnyhoppning.

Riktigt roligt att se hur dessa tävlingar går till och alla duktiga barn som styr dessa stora djur.


I veckan var jag även en sväng till Sthlm på informationsmöte med jobbet, där var det vackert höstväder. Skönt att se solen en sväng för här i Umeå är det mest grått och regn.

Några bilder från Sthlm och Umeå


Igår fick jag besök av en kompis från Skellefteå. Vi käkade på Rex på kvällen och jag provade deras populära råbiff och den var riktigt god

Annars har jag mest fixat i lägenheten den här helgen, det är mycket som ska ordnas innan det känns helt perfekt. Självklart är det en del saker som ska krångla när det enda man vill är att få allt klart. Igår kämpade jag några timmar med att få upp två vägghyllor, det gick skitdåligt så till slut gav jag upp.

Nu har jag bott i lägenheten i 1 månad och fortfarande känns det overkligt att det här är mitt hem. Jag vet att många vill ha bilder, det kommer (ska bara få upp vägghyllorna först)
Kan bjuda på några bilder i alla fall

Ny vecka imorgon och den här veckan ska jag ha full fokus på träning. Morgonjogg innan jobb och gym på kvällen är planen. Nu är det dags att komma i form igen efter sommarens utsvävningar och låta dagar.






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?