Sommaren 2018-del 4

Det här blir sista inlägget i min semesterserie. 
Tisdag 31 augusti mötte jag upp Sofie i Stockholm. I fem dagar gjorde vi Stockholm och min sista semestervecka kunde inte bli roligare. Vi började kvällen med att åka till Friends arena och kolla på Justin Timberlake.





Konserten var bra men ingen wow-upplevelse. Justins gamla hits är bättre än hans nya låtar och tyvärr körde han mest nya låtar. Men Vi hade förstås roligt ändå.
Stockholm bjöd på 32 grader varmt på dagarna och tropisk värme alla nätter, vilket gav en riktig utlandskänsla. Vi hann göra allt vi hade planerat. Bada, shoppa, gå på nattclub, turista, slappa... En sjukt rolig vecka helt enkelt.






Sista kvällen passade vi på att gå på Trädgården i Skanstull. Vilket galet ställe! Vi var båda helt chockade över hypen av det stället. När vi drog hem ringlade sig kön fortfarande hur lång som helst. Men roligt hade vi!






Efter 5 dagar i huvudstaden, mycket skratt, galenskap och bästa avslutet på semestern hoppade vi på tåget mot Norrland igen.

Det var mina 5 semesterveckor och utan tvekan var det min bästa sommar på många många år. Det har varit soligt och ca. 30 grader varmt varje dag hela sommaren, jag har alltså kunnat bada varje dag. Jag har hunnit träffa alla som jag ville träffa samtidigt som jag hunnit slappa också. Jag har njutit varje dag!
Den 7 augusti var jag tillbaka på jobbet men trots det har roligheterna fortsatt. Skriver mer om det i nästa inlägg. 






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?