Lördagkväll och Lördagkväll

Jag har haft två helger i rad nu som har varit riktigt roliga. Förra helgen var jag i Skellefteå. Där blev det fredagsmys hemma hos Frida på fredagen och på lördag hängde jag med Sofie och på kvällen blev det dansgolvet på Brygg CC. Det var nästan ett år sedan Sofie och jag var ut senast så vi var himla taggade. Och roligt hade vi, riktigt roligt!


Sofie och jag passade även på att boka en Stockholmsresa i mars, där väntar en spelning med The Chainsmokers och jag är sjukt taggad för det!
På söndagen hann jag även träffa Reema och Sara en sväng. En riktigt lyckad helg med andra ord.

Idag är det söndag och den här helgen som gått har jag tillbringat här hemma i Umeå. Och jag har haft en helt perfekt här hemma och jag önskar så att helgerna här i Umeå fortsätter precis som denna.

På fredagkväll var jag ut och käkade med en kompis på Olearys, där blev det en helkväll och jag var inte hemma förrän kl. 2 på natten.
Igår var det strålande sol så jag passade på att ta en långpromenad vid älven, blev även städning och storhandling. 
Igår kväll var det äntligen dags för Mello med mitt kära Onsdsgsgäng. Vi kollade hemma hos Carole och Henke där Mellostämningen var hög! Det blev en riktigt trevlig kväll innan jag åkte vidare, var inte hemma förrän kl. 2 även igår.
Idag har jag tränat två pass, först crawl och sedan gym. Har även gjort matlådor för två veckor framåt och bakat frallor. 




Energin har verkligen varit på topp idag! Vet inte om det är solen som gör det, allt trevligt sällskap eller den hårda träningen kanske. Kanske en kombination av allt  :)

Nu ska jag sova och ladda för en ny vecka.






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?