Slalom, Bygdsiljum och vänner!

Förra söndagen, den 25 mars, vräkte snön ner på morgonen. Trots det packade jag in slalomutrustningen i bilen och körde till Bygdsiljum. Vägen dit var oplogad och nästan okörd så det var en spännande bilresa dit. Jag hade dessutom bara sovit 1 timme den natten. Väl framme i Bygdsiljum mötte jag upp vänner från Skellefteå och solen började spricka fram. Dagen i backen blev helt fantastiskt och sällskapet bidrog till stor del till att det blev en minnesrik dag. 












Med nån decimeter nysnö på pisterna fick jag, Lisa, Jessica och Marre helt perfekta backar. Dagen kunde verkligen inte bli bättre.

Att jag äntligen fick träffa Marre kändes extra roligt, sedan jag flyttade till Umeå för över 2 år sedan har vi inte umgåtts alls så det var verkligen på tiden! Under lika lång tid har Marre genomgått sin livs kamp och gör det fortfarande. Jag kan inte annat än beundra henne för hennes styrka, mod och kämparglöd. Ni kan följa hennes resa mot en frisk kropp på Cerrans blogg

Dagen i Bygdsiljum kunde inte bli bättre och detta gäng fyllde mig med energi till max. Älskar dagar som denna!










NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?