Vinter, grillning och slalom

Det är måndag 5 mars och snön vräker ner ute. Yes det kommer mer snö trots att vi redan har för mycket.

Men nu börjar den bästa vintertiden, solen skiner på dagarna och man kan sitta ute i en snödriva, dricka varm choklad och grilla korv.

Förra helgen hade jag inga planer så jag ägnade helgen åt träning och lite hemmafix. Efter två dagar utan sällskap så hade jag nästan panik, har väldigt svårt för ensamhet som de flesta vet. Men på söndageftermiddag fick jag äntligen träffa kompisar. Tillsammans med Onsdagsgänget och deras pojkvänner så åkte vi till Nydala och grillade. Det var hur trevligt som helst, och precis vad jag behövde efter en ensam helg. Vi blev en ganska stort gäng som grillade då kollegor till Elinas pojkvän kom förbi med helikopter. 
Några bilder från förra helgen





Efter grillningen kunde jag inte bara gå in då vädret var fantastisk så det fick även bli en långpromenad runt Umeå







Den helgen som precis gick åkte jag hem till Fränsta. Då vi inte kommer åka till fjällen i påsk så tog vi en dag i fjällen i lördags istället. Vi åkte till Bydalen som bjöd på helt perfekta backar. Lite folk, perfekta pister och vindstilla. Fantastisk rolig slalomåkning.





Igår körde jag hem till Umeå igen så det blev ett kort besök i Fränsta.

Nästa helg bär det av till Stockholm med Sofie, där väntar en spelning med The Chainsmokers på fredagskväll. Jag är taggad! 




NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?