Bryssel, EU och tjejhelg!

I april var jag bortrest mer än jag var hemma och det är därför som jag inte har skrivit något på länge, men nu är det dags att ta igen det. Kommer bli många inlägg de kommande dagarna från alla resor jag gjorde förra månaden. Det blir nog inte så mycket text utan mest bilder.

Jag börjar med studieresan jag fick göra till Bryssel för att besöka EU. En enormt lärorik resa där vi besökte EU kommissionen och EU parlamentet. Skulle kunna skriva hur mycket positivt som helst om EU efter det besöket men sammanfattar det bara med att dom gör ett himla viktigt jobb och jag blev faktiskt lite sugen på att åka dit och arbeta.
Här kommer lite bilder från dagarna på EU









Jag och två tjejer till stannade kvar några extra dagar för att se mer av Bryssel och göra allt som ska göras som turist i staden. Trots att vi tre inte kände varann särskilt bra och vi bor utspridda i hela landet så hade vi en riktigt rolig helg tillsammans. Här kommer turistbilderna från Bryssel.
















Roliga dagar i Bryssel med ett trevligt gäng. 

Efter resan till Bryssel åkte jag till Stockholm och var där i 1 vecka. Bilder från det kommer en annan kväll.

Nu: sova 




NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?