Den där Valborg tänker inte jag fira i år, så de' så...!

30 april och Valborgmässoafton, en dag som jag normat firar med vänner och god mat. I år firar jag med att äta micromat ensam framför datorn. Godis, nötter, choklad och päronsaft står oxå på menyn. Skönt med en tisdagkväll i lugn och ro, bara slapp och bloggskrivande. Älskar verkligen dessa kvällar då jag har blogginspiration... så räkna med fler inlägg under kvällen. Jag ska njuta av kvällen och skiter totalt i att det är Valborg, varför stå och frysa vid en eld när man kan sitta hemma och blogga :)
 
Imorgon är det första maj och trots att jag bara har arbetat i två dagar, så ser jag fram emot en helgdag, då jag får vara ledig. Det är lixom första gången som jag har ett arbete då jag faktiskt är ledig på röda dagar och just därför känns det lite extra speciellt.
 
Nu: fixa lite...





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?