Dumleklubbor.... Brrrrrr....

Jag kan tugga i folie utan problem, dra naglar mot svarta tavlan och även dra gaffeln mot en tallrik... stör mig inte alls. Obehandlade träpinnar i munnen däremot, det ger mig rysningar, ett obehag i hela kroppen. Glasspinnar var otroligt jobbigt att äta under många år, men idag kan jag hantera det obehaget. Jag skulle däremot ALDRIG bita av en glasspinne med tänderna eller gå runt och suga på en gammal glasspinne.... Brrr, bara tanken ger mig rysningar. Ja, jag tycker det är jobbigt att bryta isär sushipinnarna, men de har jag iallafall inte i munnen.
 
Idag när jag satt och lekte med Bella och Gabbe så kom deras mor in i rummet och gav dem varsin Dumleklubba. Dumleklubbor, den absolut värsta sorten av träpinnar för en person som hatar ätbara saker på pinnar. Jag lämnade rummet i panik med fingrarna instoppade i öronen. Barnen fattade inte vaför moster sprang omkring som en galning i huset... När de fick reda på att jag kände ett enorm obehag av träpinnar i munnen, så kan ni ju gissa vad de gjorde.... ?! Precis, de ställde sig framför mig och tuggade på Dumleklubbornas träpinnar.... Brrrr....
 
Dumleklubbor, jag som trodde att de hade försvunnit ur godissortimentet för 20 år sedan, men tyvärr inte...
 
 
Brrrrrrrrrr....


 Maria

Samma för mig!
Jag äter inte glass med pinne..och skulle jag absolut bli vrålsugen,då lämnar jag glass kvar runt pinnen:-P
blääk för träpinne i munnen!!



URL:






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?