Jakten efter mer information och mer kunskap...

Jag är informations-älskare. Jag kommer ofta på mig själv googla efter de mest konstiga saker. Och så fort jag har kollat på en nyhetssändning så kommer jag på nya saker att kolla upp, ta in mer information och omvandla det till kunskap.
 
Nyligen läste jag att Margareth Thatcher hade dött. Gissar vad jag gör? Japp, googlar och försöker hitta mer information om henne. Det är mycket fokus på Nordkorea just nu och just därför väljer jag att googla och läsa på mer om landet. Jag kollar väldigt lite på serier, på film och på TV, däremot kan jag sitta timmar vid datorn och bara söka efter information. Jag tycker det är så intressant! Jag älskar att söka nya information och jag älskar att lära mig saker.
 
Nu ska sluta söka efter information för tillfället. Iväg och slutföra min deklaration. Pjuhuu! Men det är ju också lärorikt...
 
Trevlig Lördag på er!
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?