Om alla veckor var som denna så....

... skulle jag ha det lite jobbigt, men himla roligt. Precis som jag trodde så blev det här en rekordrolig vecka!
Jag har funderat på om jag ska skriva långa inlägg om vad jag har gjort den senste veckan, men bestämde mig för att skippa det. Istället skriver jag ner lite saker i punktform.
 
Jag har:
Badat
Varit på Boda Borg
Strosat
Firat en 30-åring
Ätit Paella
Sovit alldeles för lite
Druckit Cava
Skrattat
Firat Skellefteås SM-Guld
Druckit Sangria
Varit på Verandan
Ätit Tapas
Varit på Calles
Solat
Åkt sightseeing buss
Kramat en känd hockeyspelare
Dansat
Druckit vin
Ätit jordgubbar
Fotograferat
Stressat
Lärt känna nya människor
Ätit Risotto
Fikat på Waynes
Njutit
Jublat på Torget
Varit vaken 43 timmar i streck
Varit ute för länge på kvällarna
Promenerat
Bränt mig
Ätit smörgåstårta
.... Jag har varit med om en fantastisk vecka helt enkelt
 
....resultatet av min fullbokade vecka... ett rum i total kaos, då jag bara har varit hem och vänt mellan alla festligheter. Ni som känner mig vet att det är väldigt sällan mitt rum ser ut så här... Men idag har jag haft tid att städa :)
 
NU: Sova ikapp den senaste veckan, imorogn börjar en ny spännande vecka! :)
 
 


 AnnaSmyckeform

Smart med punkter! Det ska jag också göra när jag känner att jag har alldeles för mycket att berätta :)
Kram!

Svar: Ja, jag kommer nog oxå göra det oftare... Kram
Sofie Silwer



URL: http://www.annasmyckeform.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?