Påsken 2013!

Påsken 2013 är över, men vilken härlig påsk det har varit, kanske den bästa på länge. Vi samlades hos mamma och pappa i Fränsta på Skärtorsdagen. Eftersom jag missade allt det roliga när vi träffades här i julas så var jag taggad för en påsk fylld med roliga aktiviteter nu istället. Och vi har hunnit göra mycket.... Här kommer massa bilder från påsken 2013!
 
Skärtorsdagen
 
Bella och jag tar tåget till Fränsta och Gabbe är en galen påskgubbe!
 
Isabella är en galen påskkärring
 
Långfredagen
 
Korvgrillning i stugan
 
Påskmiddag med hela gänget
 
Påskafton
Pimpelfiske på Torpsjön och jag drog upp den enda fisken i hela sjön...
 
Påskdagen
Slalom i Hassela
 
 
Fikapaus och utsikten över Hassela
 
Jag gör mig redo för mitt första slalomåk för säsongen spännande... Kommer foten orka ett åk?!
 
Lyckan är total, foten höll ett slalomåk i Hassela. Första och sista åket för denna säsong...
 
Hoppas ni alla också har haft en fantastisk påsk!


 Matilda

Tjena! Såg, när jag uppdaterade ditt arkiv, att man inte kommer direkt till din nya blogg när man loggar in, så har ändrat nu så att du istället kommer direkt till silwer.blogg.se. Då slipper du byta varje gång du loggar in :)

Svar: Tack snälla!
Sofie Silwer



URL: http://matildarodin.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?