Sista fredagen i Skellefte...

Det är fredag. Yeey!
Min dag började redan klockan 6.30 imorse, när jag cyklade iväg till tandis för att laga en tand. Det gick finfint. Testade att laga utan bedövning och även det gick finfint. På 10 minuter var gadden hel igen och jag slapp den obehagliga känslan av att vara bortdomnad i hela käften, aldrig mer bedövning hos tandis för min del.
 
Cyklade förbi solariet vid 7.20 och kunde inte låta bli att gå in och lägga mig där i några minuter. Jag vet att det är farligt, farligt, farligt, men det är ju såå skönt och avkopplande, så det fick bli några minuter, medans jag väntade på att ICA öppnade.
 
Så vid 8.00 hängde jag på låset på Ica. Handlade och cyklade hem i den sköna morgonsolen.
 
Annars har jag även hunnit städat idag, varit till stan igen, shoppat lite, handlat lite mera och bjudit mina Lindex-kollegor på en liten tårta.
 
Nu sitter jag i morgonrocken och ska hoppa in i en dusch. Dax att börja göra mig redo för min sista fredagkväll i Skellefteå på några månader, känns lite tråkigt, men jag är taggad för en rolig kväll.
 
Ikväll blir det en liten "flyttfest" här, det kommer förbi några kompisar och hänger innan det blir dax att dra ut å Verandan. Ser fram emot kvällen! :)
 
Hoppas Ni alla får en rolig fredagkväll!
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?