Och jag som inte hade tänkt julpynta...

När jag hade fått i ordning i lägenheten efter flytten sa jag att jag troligtvis inte kommer vilja julpynta mitt hem. Då jag nyss fått i ordning allt kändes det lite onödigt att ta bort delar av inredningen för att få plats med julpyntet.
 
Mina vänner, som tydligen känner mig ganska väl, trodde inte jag skulle klara att inte julynta hemmet... och de fick rätt till slut. Så snart advent närmade sig så plockade jag bort alla rosa, blåa och pastelliga färger från mitt hem. Och istället fick glittriga ljuslyktor, lysande stjärnor och vintriga växter ta plats i lägenheten. En och annan jultomte har också flyttat in. Jag kan helt enkelt inte låta bli att göra jul i mitt hem. Just nu sprider sig doften av alla mina hyacinter här hemma och för mig är det verkligen en doft som jag förknippar med jul
 
 
 
 
 
 


 Matilda

Såklart du måste julpynta! Julen är ju det bästa som finns! Om du behöver en julgran har jag och Hjalle en över som du kan få:)

Svar: Det är sant, klart det måste pyntas! Är det en fullstor gran ni har över? Jag har inte riktigt plats för en stor gran i lägenheten så jag håller utkik efter en modell lite mindre... :)
Sofie Silwer



URL: http://matildarodin.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?