Jajajag...

Torsdag och Alla hjärtans dag, dagen som jag brukar vilja bojkotta varje år. Men som jag iår valde att fira med att ge mig själv lite extra kärlek. Fick en frisörtid och äntligen fick jag klippa bort min hemska hockeyfrilla. Perfekt att snygga till sig själv denna kärleksdag.
 
Idag valde jag att ta gåstavarna och gå hela vägen till stan. Ja jag kände mig som en gammal kärring när jag långsamt och haltande gick med stavarna in till stan, dessutom gjorde ryggsäcken på ryggen inte att jag såg yngre ut direkt. Och ja, jag blev omkörd av gående tanter och gubbar med stavar hela tiden...
 
Däremot kände jag mig genast yngre igen när jag, efter att jag klippt mig, gick in i en butik och köpte en trisslott. De ville se min legitimation! Hmmm, visst är det 18-årsgräns för lotter?! Jag är 30...
 
Kvällen har jag tillbringat på Eddahallen. Simmade några längder innan jag la mig i bubbelpoolen och fördrev kvällen där. Alltid lika härligt att vara på Eddahallen :) Känner enorm Tacksamhet att jag kan leva mitt "vanliga" liv igen!
 
Ja, det var min hjärtedag det... Tog före och efter bilder på mitt hår. Nu syns inte skillnaden så tydligt här, men det är stor skillnad och jag är skiiiitnöjd! Redo för en helhelg på stan :)
  
 
 Före och....                                                                 efter





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?