Min dag i bilder...

Normalt så ligger jag i soffan heeela dagarna (måste fortfarande ha benet i högläge). Men just idag, när jag valde att fotografera min dag, så har det varit full fart... Här kommer min dag i bilder.
 
Vaknar 10.00
 
 
Kollar alla nyheter och uppdateringar som gjorts under natten. Hoppar sedan ner för trappen
 
 
10.30 frukost och morgontidning. Läser självklart horoskopet så jag vet vad dagen kommer erbjuda...
 
 
11.00 Gör om mina naglar på höger hand (vänstern gjorde jag igår). 12.30 Gör ett nytt försök att cykla på motionscykeln, men det är 10 ggr jobbigare med bruten fot, så det blev inte många minuter idag heller.
 
 
13.30 Lunch, äter det som är absolut enklast att tillaga och kollar på 5 avsnitt av Cleo
 
  
15.30 Dax för matlagning utan assistans. Dagens middag blir Ugnsfalu och hemlagad potatismos. Att laga mat på ett ben är ett projekt som leder till att svetten rinner... Ni borde testa, bra träning!
 
 
18.00 Lägger mig i soffan framför TV.n och äter en bulle. Ligger där till klockan 22.00...
 
 
22.00 Kvällsfika, uppblåttnad musli i fil (MUMS!) 22.30 Hasa upp för trappan, mot sängen...
 
23.00 Bloggar, mailar, läser böcker.... till klockan 00.30 då det är dax att sova.
God Natt!

 






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?