Nybakade bullar!

Jag har legat i soffan i över 2 veckor. Jag är less, otroligt less. Så idag valde jag att baka kanelbullar,  på ett ben med rollatorn som stöd. Tro mig, det är jobbigare än vad det låter... dessutom sväller benet upp så fort jag inte ligger ner. Det slutade med att min bakassistent, alltså mamma, fick ta över kavlandet. Men 120 goda kanelbullar blev det iallafall denna lördag.
 


 AnnaSmyckeform

Vad kul att du inte försvunnit helt från oss. Ska med nöje följa din nya blogg :) Jag har också bakat bullar idag. Leilas magiska kardemummabullar. De blev verkligen jättegoda! Du får testa det receptet när du orkar baka bullar igen. Kram!

Svar: Ja, det känns roligt att komma igång med bloggandet igen. Får prova Leilas bullar nästa gång helt klart. Idag ska jag slänga ihop några småkakor och hoppas det är lättare.... :-) Kram
Sofie Silwer



URL: http://www.annasmyckeform.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?