Anledningen till att jag inte bloggar är inte att det händer för lite saker i mitt liv, tvärtom...

Startar datorn för första gången på sisådär 10 dagar, mest bara för att jag var tvungen att lägga in en massa räkningar och boka en resa. Känner att jag har massor att skriva och berätta så jag passar på att skriva några rader nu.
 
Det är sommar och det är en bra sommar, soligt och varmt, så kom inte och klaga på att det har varit dåligt sommarväder! Den senaste veckan har det varit strandväder 6 av 7 dagar och JA, jag har legat på stranden flera av de dagarna.
 
Vad har jag mer gjort? Jobbat på dagarna och umgås med vänner på kvällarna, middagar på stan och öl på uteserveringar i Gamla stan. Jag försöker verkligen ta vara på sommarkvällarna.
 
Den senaste veckan har jag haft besök, storasyster Marie och hennes barn har bott hos mig i 6 dagar. Dessutom var även lillasyster Carro och hennes Simon och hälsade på några dagar. Och vi har hunnit mycket! Bjuder på några bilder från veckan med systrarna och syskonbarnen.
 
 
Härlig Sommarkväll i Kallhäll
 
Marie och barnen i väntan på färjan mot Fjäderholmarna
 
 
Till Fjäderholmarna följde även Carro och Simon med.
 
En dag på Gröna Lund
 
 
Jag, Carro och Simon vågade oss upp i Fritt Fall Tilt. Gabbe och jag åker Tivolikarusellen
 
Jag med Gabbe och Bella på Grönan
 
 
Gabbe köpte sockervadd och vi tog en tur till Aquaria (bredvid Grönan) och kollade på spännande fiskar
 
Gabbe vann en Kexchoklad på Gröna Lund!
 
Bad i Farsta och lek i lekparken hemma hos mig.
 
Sista kvällen med gänget leker i lekparken!
En rolig vecka! Men nu blir det jobb i en vecka till, sen har jag semester igen och då bär det av till Norrland. Yeey!
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?