Lite övriga bilder från semestern...

Som sagt, det är mest för min egen del som jag lägger ut bilder just nu, så att jag själv kan bläddra tillbaka och påminna mig själv om vad jag gjorde denna sommar.
 
Anlände med buss till ett soligt Skellefteå den 24.e juni.
Precis på dagen, ett år efter det tog slut mellan Boas och mig så flyttade vi ur "vår" gamla lägenhet. Vi ägnade en hel kväll åt att flytta och flyttstäda. Nu "bor" jag i 4 olika förråd i Skellefteå. JAG ÄR I ETT STORT BEHOV AV EN LÄGENHET I SKELLEFTEÅ! 
 
 
Klockan 00.00 var Boas och jag helt färdiga med flytten och vi åkte och nattbadade i Falkträsket. Igen, dessa bilder är tagna vid midnatt, men det är nästan fullt dagsljus. Underbart!
 Malin och jag hann med en minigolfrunda, det hör ju sommaren till.
 
Efter en rolig och intensiv vecka i Skellefteå tog jag en sen kvällspromenad sista kvällen av semestern.
 
Snart har jag semester igen och då återvänder jag upp till Norrland igen.
 
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?