"Well life will pass me by if I don't open up my eyes..."

Veckan i Skellefteå var otroligt rolig, det var Stadsfest så hela stan var fylld med partyglada människor. Och jag fick uppleva en av de roligaste helgerna som jag någonsin upplevt i Skellefteå! Låten som jag förevigt kommer förknippa med denna roliga helg är Aviciis- Wake me up (bästa låten just nu!). Så här kommer den låten och bilder från helgen. Allt för att jag själv ska få tillbaka känslan som jag hade den helgen.
 
 
 
Förfest med fina vänner. Grannarna hade "killfest"  och började "slåss" framför oss. -Nej, vi känner dem inte!
 
 
Bilderna ovan är tagna kl. 00.00 på natten och som ni ser så var det fullt dagsljus i Skellefteå då. Gissa om man tappar tidsuppfattningen då det aldrig blir mörkt.
 
Fyra kvällar på Stadsfesten och jag är redan taggad inför nästa års Stadsfest :)
 
 


 Cerran

Vad roligt att få se lite av dina semesterbilder :D



URL: http://cerrans-rampljus.blogspot.com






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?