Så tar jag och sammanfattar veckan...

Idag, fredag, kom jag hem klockan 18. La mig på sängen och somnade nästan direkt. Ja, den här veckan har bjudit på en hel del roligheter som har lett till lite sömn.
 
Jag tar väl och sammanfattar veckan (som vanligt)
 
 
 
 
I tisdagskväll var jag och Ida på Grönan och åt lasagane/pannkaksbuffé och lyssnade på Sarah Dawn Finer som spelade på Lilla scenen. Kan det vara så att Sarah har Sveriges vackraste röst? En himla bra, mysig och faktiskt rolig konsert var det iallafall.
 
 
I onsdags hängde jag på Grönan med Emelie. Vi åt Krejsys grillbuffé (rekommenderas!) och åkte karusell tills det snurrade i huvudet. Galet rolig kväll!
 
Emelie och jag i kön till min f.d favorit Katapulten. Nu när jag åkte den fick jag dödsångest, därför blev vi tvungen att åka den flera gånger... Några gånger till och den är nog snart min favorit igen.
 
 
Och igår, torsdag, var vi på AfterWork med kollegorna på redovisningen. Åt gott på Kryddhyllan, 5-kampade och åkte mer karusell.
Årets första mjukglass åts idag på lunchen. Smarrigt!
Så efter 3 kvällar på Grönan och restaurangbesök varje dag så bestämde jag mig för att åka direkt hem efter jobbet idag. En lugn och skön fredagkväll efter en fullspäckad vecka alltså.
 
Inatt kommer jag sova som en stock och det ska bli sååå skönt att slippa bli väckt av klockan vid 5.30 imorgon. Sovmorgon och bokläsning på stranden står på schemat imorgon.
 
TREVLIG HELG!
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?