därför att alla mina dagar ser likadana ut...

Ett blogginlägg i veckan duger inte, jag lovar bättring. Men jag har en förklaring till min frånvaro från bloggen; det är så att alla mina dagar ser exakt likadana ut, dag efter dag och det händer inte så mycket spännande på dagarna tyvärr. Ni ska få ta del av en helt vanlig dag i mitt liv..
 
8,15-  Kockan ringer, dax att vakna
9,00- Frukost i sängen, äter alltid samma frukost; fil och musli
 10,15- Morgonpromenad, 5 km (nästan 1 timme)
 
11.15- TV-tid, kollar på ett avsnitt av någon serie
 
12,30- Lunch bestående av en måltidsersättnings-shake, alltid choklad
 
13,00- Duscha, fixa och klä sig för dagen...
 
14,00- Uteaktivitet, typ shoppa på stan, åka till Solbacken, eller bara ta en långpromenad
 
16,00- Kommer hem igen och äter mellanmål bestående av ett ägg och ett päron
 
16,15- TV- och datortid, kollar allt som måste kollas...
 
 18,00- Middag, alltid samma sak; pizzasallad och kyckling (eller fisk ibland)
 
 19,15- Eddahallen, simmar 1000 meter och slappar sen i bubbelpoolen
 
21,00- Hemma igen, kvällsfikar och ser på TV....
 
23.30- Somnar...
 
Ja, precis så här ser mina dagar ut, med vissa små undantag ibland då jag lunchar med vänner, jobbar på Lindex eller äter middagar med kompisar... mer spännande än så är inte mitt Liv just nu.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?