Excel- mitt nya intresse

Jag har blivit beroende av Microsoft Excel (ja, det kanske är ett tecken på att jag är lite uttråkad). Jag försöker hela tiden komma på nya saker jag kan räkna ut i Excel. Jag gör framtidbudgetar och digram över vad jag lägger mina pengar på. De senaste 3 månaderna har jag t.ex handlat mat för 4377 kr och haft resekostnader för 1248 kr. Intressant att se vart ens pengar försvinner lixom.
 
Fr.o.m. igår kan man gå in på Skatteverkets och se hur mycket pengar man får i skatteåterbäring. Eftersom mina siffror endast är preliminära, stämmer inte min deklaration. Så idag kommer jag sitta och räkna i Excel och försöka få nån ordning på alla mina avdrag som måste göras. Har en känsla av att jag har valt att utbilda mig inom rätt område ändå. Ekonomi är ju faktiskt skitskoj!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?