Promenad, fotboll och solsken

Ännu en härlig dag i Skellefteå idag. Mitt behov att vara ute dessa dagar är enormt. Jag älskar att vara ute i den friska luften och känna solens strålar värma i ansiktet. Så idag blev det en långpromenad längs Skellefteälven med Jessica. Promenaden slutade plötsligt med att vi satt och kollade på en fotbollsmatch på Norrvalla. Och tro mig, det var inte sista gången vi kollade på en fotbollsmatch där. Perfekt läge för att inta solens strålar, samtidigt som det bjöds på lagom intressant underhållning. Fr.o.m nu kommer ni hitta mig på Norrvallas läktare ofta.
 
 
Solens strålar får isen att smälta på Skellefteälven
 
Jag njuter i solen (och kollar på fotboll)
 
Jessica håller bättre koll på fotbollen än vad jag gör.
 
Ja, det var min härliga söndag det. Ikväll blir en slapparkväll, ska börja förbereda lite inför den kommande påskveckan. Det blir besök hemma hos mamma och pappa för min del i påsk och förhoppningsvis bjuds det på en hel del sol hemma hos dem oxå.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?