"Det är bara att ni hör av er... jag är PÅ!"

Det här är ett uttryck som jag säger väldigt, väldigt ofta:
"Det är bara att du hör av dig, jag är På, jag är alltid På!"
 
Och det är precis så det är, vad än som händer, vad än som ska göras så brukar jag vilja vara med. Det spelar ingen roll om det handlar om en promenad, en krogrunda, flyttstädning, nattbad, handla, måla om huset, spela minigolf, ta en fika, ett åk i Fritt Fall... Jag är alltid På, vad än det gäller (typ). Jag gillar att göra saker och jag gillar att umgås med människor och det är nog därför som jag alltid är just PÅ.
Mina vänner vet att jag alltid är med på allt, men ni bloggläsare som inte känner mig lika väl kanske inte visste det... men så är det.
 
I sommar bor och jobbar jag i Stockholm och jag vet att många av mina vänner, familj, kompisar och bekanta kommer ha vägarna förbi Stockholm i sommar.
Är det så att Ni vill ha sällskap i nya Eclipse på Grönan, vill ta en fika när ni väntar på tåget på t-centralen, gå på det där museet eller ha middagssällskap någon kväll. Va inte rädd att höra av er till mig! Är jag ledig så hakar jag gärna med på alla möjliga konstigheter.
 
Som sagt, jag är alltid PÅ, vad det än gäller och med vem som helst!
 
Bra, då ser jag fram emot att få uppleva massa konstiga saker med Er i sommar! :)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?