Skön ledig dag.

Idag har jag varit ledig p.gr.a arbetsbrist (jag är så himla effektiv på nya jobbet ;) )
Har varit här i Sthlm i snart en månad och den här månaden har jag inte tagit det lugnt direkt. Full fart från 06.00 till 23.30 varje dag. Har jobbat, tränat, shoppat, inrett, uträttat ärenden, åkt runt på alla möjliga äventyr...
Men igår tog min energi slut, tvärslut. Plötsligt kände jag mig trött, galet trött. Hade t.o.m sån där trötthetsfrossa.
Därför bestämde jag mig för att inte flänga runt som en galning idag, tvärtom, jag bestämde mig för att ta det lugnt och sova ut.
 
Somnade kl. 23 igår och sov skönt hela natten... vid 10.30 letade jag mig upp ur sängen imorse. Superlyxigt med sovmorgon.
 
Nu har ju jag lite svårt för att bara ligga och slappa framför TV.n, filmer och serier på dagarna, så därför passade jag på att aktivera mig i tvättstugan idag (i min värld kan det oxå vara slapp). När tvätten var klar kunde jag inte låta bli att åka iväg en sväng, tog en tur till Sundbyberg, satte mig på McDonalds, kollade på folk och avnjöt en god McFlurry Magnum Brownie. Rekommenderas!
 
 
Resten av kvällen tänker jag tillbringa här framför datorn. Kommer nog packa en liten väska oxå... på fredag bär det nämligen av upp till Skellefteå. Blir bara ett snabbesök där, men tror det kommer bli ett enormt roligt snabbvisit :)
 
Nu: söka jobb (efter tjat från arbetsförmedlingen)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?